S.V. Juliana

Schietsportvereniging Juliana te Leersum

De vereniging

Schietsportvereniging Juliana is opgericht in 1959 en was tot 2002 gehuisvest in Maarsbergen. In 2002 heeft de vereniging een nieuw onderkomen gevonden in Leersum op de Utrechtse Heuvelrug.

Locatie

Op onze accommodatie bieden wij klein kaliber geweer- en pistooldisciplines aan. Hiervoor beschik-ken wij over drie 10-meter pistoolbanen en zes 12-meter geweerbanen.

Disciplines

Veilig schieten staat hierbij hoog in het vaandel. Onder deskundige begeleiding worden u de beginselen van de schietsport bijgebracht, waarna u de diverse disciplines zelfstandig kunt beoefenen.

• DSC00062_klein
  • DSC00103

Ons onderkomen beschikt tevens over een sfeervolle kantine met klassieke bar, zithoek met houtkachel voor de koude wintermaanden en een keuken voor de kleine trek. Kortom, een uitstekende plek om de collega schutters te ontmoeten. Sterke verhalen gegarandeerd!

Map