S.V. Juliana

Schietsportvereniging Juliana te Leersum

Lid worden

Als u geïnteresseerd bent in de schietsport en op zoek bent naar een gezellige vereniging op de Utrechtse Heuvelrug stuur ons dan een bericht via het contact-formulier.

Contact opnemen

Wij nodigen u vervolgens uit voor een gesprek waarin u informeel kennis maakt met onze vereniging. Legitimatie is daarbij verplicht. Indien gewenst wordt ook de lidmaatschapsprocedure met u door-genomen.

Houdt u er rekening mee dat voor het lidmaatschap van een schietsportvereniging een verklaring omtrent het gedrag (VOG) wordt gevraagd.

Competitie

Wij zijn als schietvereniging verplicht een interne competitie te organiseren. Binnen onze vereniging bestaat deze competitie uit 24 schietbeurten per seizoen, waaraan alle leden verwacht worden deel te nemen. Bovendien is dit dé mogelijkheid om uw schietvaardigheden te meten met uw medeschutters. En natuurlijk worden na afloop van het seizoen de prijzen verdeeld.

• DSC00043

Veiligheid voorop

Het belangrijkste is dat leden op een goede en vooral veilige manier de schietsport kunnen beoefenen. Daarom moet elk lid verplicht de basistraining van onze vereniging volgen. U mag zelfstandig de baan op als onze baancommissaris van mening  is dat u zich op de schietbaan veilig kunt gedragen, oftewel dat u veilig met wapens omgaat, zonder uzelf en uw medeschutters in gevaar te brengen.

Meedoen

Ook onze vereniging vergt de nodige organisatie. We stellen het dan ook op prijs als leden hieraan actief willen bijdragen. Dit kan zijn als griffier, barmedewerker of bij het organiseren van evenementen. Uiteraard alles binnen ieders wensen en mogelijkheden.